Η Αμοργός στοχεύει φέτος μέσα από μια στρατηγική στην ανάπτυξη του τουρισμού σε πολλαπλά επίπεδα.
Η Αμοργός εκπροσωπήθηκε στο Virtual Greek Tourism and Gastronomy 2021 στη Γερμανία, όπου κέρδισε τις εντυπώσεις στην απαιτητική γερμανική τουριστική αγορά. Αναδείχθηκε το ιδανικό τουριστικό προϊόν του νησιού και παρουσιάστηκαν οι εναλλακτικές μορφές τουρισμού, ενώ το επόμενο διάστημα και συγκεκριμένα στις 13-15 Απριλίου 2021, αναμένεται η συμμετοχή του Δήμου Αμοργού στο Virtual Greek Tourism and Gastronomy της Γαλλίας.
Η συνεργασία του Δήμου Αμοργού με ΕΟΤ καθώς και η επιτυχημένη στρατηγική προβολής επιβεβαιώνεται από μια σειρά άρθρων σε διεθνή και εγχώρια ΜΜΕ που κατατάσσουν την Αμοργό πολύ ψηλά στην λίστα των προορισμών που πρέπει κάποιος να ταξιδέψει για να βιώσει την εμπειρία μοναδικών διακοπών.
Η Αντιδήμαρχος Τουριστικής και Πολιτιστικής Προβολής, Πόπη Δεσποτίδη δήλωσε: «Με πάθος, γνώση και αφοσίωση σχεδιάσαμε και υλοποιούμε μια δυναμική στρατηγική τουριστικής προβολής του νησιού μας. Η Αμοργός ταξιδεύει παντού μέσα από τη συμμετοχή μας σε διεθνείς εκθέσεις, επαφές με κορυφαίους επαγγελματίες τουρισμού και σημαντικά μέσα ενημέρωσης. Μένουμε υπεύθυνοι και ασφαλείς και είμαστε πανέτοιμοι να υποδεχτούμε τους επισκέπτες μας»