Σίφνος: Παρέμβαση της Δημάρχου στο Υπουργείο Ναυτιλίας για την ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού
Σε συνέχεια εγγράφων μας, της έγγραφης διαμαρτυρίας των μεταφορέων της Σίφνου και της συστηματικής γραπτής και τηλεφωνικής επικοινωνίας μας με αρμόδια στελέχη του Υπουργείου, με δεδομένη, επίσης, την επί μακρό χρονικό διάστημα ακινησία και την επικείμενη αποδρομολόγηση του δεύτερου συμβατικού πλοίου, η Δήμαρχος Μαρία Εμμ. Ναδάλη επισκέφθηκε την Παρασκευή 29 Μαΐου το Διευθυντή Θαλάσσιων Συγκοινωνιών Αντιπλοίαρχο Λ.Σ. Γαβριήλ Χαραλαμπίδη και συζήτησε και από κοντά την ανάγκη επαρκούς εξυπηρέτησης των μεταφορικών αναγκών τόσο των επιβατών όσο και των εμπορευμάτων και λοιπών υλικών που είναι απαραίτητα για την εύρυθμη λειτουργία των επιχειρήσεων κατά την καλοκαιρινή περίοδο.
Επιπλέον, στη συνάντηση τονίστηκε για ακόμα μια φορά η ανάγκη επανασχεδιασμού των δρομολογίων για την άρση της ακτοπλοϊκής απομόνωσης κατά τους χειμερινούς μήνες.
Για το συγκεκριμένο θέμα θα ακολουθήσει τις επόμενες μέρες επικοινωνία με τους εκπροσώπους των τοπικών φορέων.







