«Σαντορίνη η αυθεντική» – Παρουσιάστηκε η νέα τουριστική καμπάνια (vid)
Με μία νέα τουριστική καμπάνια στα αγγλικά, παρουσίασε ο δήμος Θήρας σε μία προσπάθεια να προσελκύσει τουρίστες για το νησί της Σαντορίνης.
Η καμπάνια παρουσιάστηκε στο Μουσείο της Ακρόπολης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Σαντορίνη 2025: Έτος Ανάδειξης και Υποστήριξης της Αυθεντικότητας».
Πρόκειται για μία Σαντορίνη ανθεκτική και βιωματική, όπως αναφέρει το βίντεο σε μια σύγχρονη, ολοκληρωμένη οπτικοακουστική αφήγηση που προβάλλει μια διαφορετική Σαντορίνη, πέρα από τα φίλτρα και τις προσδοκίες των social media.
Στην νέα καμπάνια περιλαμβάνεται ένα κεντρικό video με πέντε θεματικές: τον πολιτισμό, τη γεύση, τις εμπειρίες, το τοπίο και το ηφαιστειακό πάρκο. «Μέσα από αυτά, επιχειρούμε να επαναπροσδιορίσουμε την τουριστική μας ταυτότητα, 10 χρόνια μετά το «Santorini the One», ανταποκρινόμενοι στις σύγχρονες ανάγκες του ταξιδιώτη και αναγνωρίζοντας την εξέλιξη του νησιού μας» αναφέρει ο δήμος.
«Στόχος μας είναι να φωτίσουμε το «αθέατο πρόσωπο» της Σαντορίνης. Να προβάλλουμε εικόνες, στιγμές και ιστορίες που ξεφεύγουν από την αναμενόμενη καρτ ποστάλ και να προσκαλέσουμε τον κόσμο να γνωρίσει τη Σαντορίνη όπως πραγματικά είναι».
Ο δήμος προσθέτει ακόμα πως μέσα από αυτή την καμπάνια, «εκφράζουμε τη δέσμευση μας για έναν τουρισμό με σεβασμό, αυθεντικότητα και ουσιαστική φιλοξενία. Για εμπειρίες που αξίζει να ζήσεις και να τις πάρεις μαζί σου για πάντα».