Νέο έργο ύδρευσης στην Τήλο – Υπογράφηκε η εργολαβική σύμβαση

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Νέο έργο ύδρευσης στην Τήλο – Υπογράφηκε η εργολαβική σύμβαση

Στο στάδιο υλοποίησης υδρογεωτρήσεις και δίκτυα μεταφοράς πόσιμου νερού με στόχο την κάλυψη των αναγκών του οικισμού Λιβαδίων Τήλου

Την υπογραφή της εργολαβικής σύμβασης για την υλοποίηση ενός σημαντικού έργου ύδρευσης στην Τήλο υπογράφηκε από τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου Γιώργο Χατζημάρκο και την Δήμαρχο Τήλου, Μαρία Καμμά.

Το έργο αφορά την κατασκευή νέων υδρογεωτρήσεων και δικτύων μεταφοράς πόσιμου νερού, με στόχο την κάλυψη των αναγκών του οικισμού Λιβαδίων Τήλου. Μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δημοπράτησης, το έργο εισέρχεται πλέον στη φάση της υλοποίησης.

Η μελέτη του έργου εκπονήθηκε από τον Δήμο Τήλου, ο οποίος εξασφάλισε και τη σχετική χρηματοδότηση. Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου , μετά από αίτηση του Δήμου Τήλου, συνδράμει ασκώντας καθήκοντα Τεχνικής Υπηρεσίας.

Όπως επισημαίνεται, η συμβολή αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη προσπάθεια υποστήριξης νησιωτικών δήμων, δίνοντας τη δυνατότητα προώθησης εκατοντάδων έργων και αποτρέποντας την απώλεια πολύτιμων αναπτυξιακών ευκαιριών.

Η σχετική ανάρτηση του Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου, Γιώργου Χατζημάρκου:

“Την υπογραφή της εργολαβικής σύμβασης ενός νέου έργου είχαμε χθές στα γραφεία μας, μαζί με την Δήμαρχο Τήλου Μαρία Καμμά.

‘Ενα νέο έργο στην Τήλο, αυτό της κατασκευής νέων υδρογεωτρήσεων και δικτύων μεταφοράς πόσιμου νερού για τις ανάγκες του οικισμού Λιβαδίων Τήλου, πέρνάει στο στάδιο της υλοποίησης μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας δημοπράτησής του.

Το έργο το μελέτησε ο Δήμος Τήλου ο οποίος εξασφάλισε και την χρηματοδότηση του. Απο εμάς, η Τήλος ζήτησε να λειτουργήσουμε ως Τεχνική Υπηρεσία του. Δεχθήκαμε και το κάναμε με χαρά, αφού δεν έχουμε αρνηθεί σε κανένα νησί την βοήθεια μας. Ετσι, σε εκατοντάδες έργα δόθηκε η δυνατότητα να προχωρήσουν και να μην χαθεί η αντίστοιχη ευκαιρία κάποιου νησιού μας.

Η Τήλος προχωρά και είμαστε και για την Τήλο μας περήφανοι, όπως και για όλα τα νησιά μας, να την βλέπουμε να ταξιδεύει την φήμη της σε όλο τον κόσμο μέσα απο το πρόγραμμα “Tilos-Just go Zero”.

Πρωτοπόροςστο ζήτημα των απορριμμάτων, μόνο ; Οχι !

Πρωτοπόρος στο ζήτημα των απορριμμάτων αλλά και σε αυτό της συνεργασίας.

Κυρία Δήμαρχε, σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη. Το παράδειγμα σας, δίνει και σε εμάς κουράγιο. Θα παραμείνουμε, όσο οι δυνάμεις μας το επιτρέπουν, αγωνιστικά και έμπρακτα διπλά στα υπέροχα νησάκια μας”.

 

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ