Μήλος: Επαναφορά νυχτερινής αποκομιδής απορριμμάτων στους οικισμούς

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Μήλος: Επαναφορά νυχτερινής αποκομιδής απορριμμάτων στους οικισμούς

Με στόχο τη διατήρηση της καθαριότητας και της εύρυθμης λειτουργίας του νησιού ενόψει της νέας τουριστικής περιόδου, ο Δήμος Μήλου προχωρά από νωρίς φέτος στην επαναφορά της νυχτερινής αποκομιδής απορριμμάτων για τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος.

Το μέτρο τίθεται σε εφαρμογή από τη Δευτέρα 18 Μαΐου και αφορά συγκεκριμένα σημεία και ώρες ανά οικισμό, με τον Δήμο να καλεί επαγγελματίες και πολίτες να συμβάλουν στην κοινή προσπάθεια για μια καθαρή και οργανωμένη Μήλο.

Η ανακοίνωση του Δήμου Μήλου:

Ο Δήμος Μήλου ενημερώνει ότι, φέτος, η νυχτερινή αποκομιδή απορριμμάτων για τα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος ξεκινά νωρίτερα από κάθε προηγούμενη χρονιά, με στόχο το νησί μας να παραμείνει καθαρό, λειτουργικό και οργανωμένο ήδη από την έναρξη της τουριστικής περιόδου.

Από το βράδυ της Δευτέρας 18 Μαΐου επανέρχεται το νυχτερινό δρομολόγιο αποκομιδής απορριμμάτων για τις επιχειρήσεις υγειονομικού ενδιαφέροντος, όπως ίσχυε ανά οικισμό.

📍 Οι επιχειρήσεις υποχρεούνται να εναποθέτουν τα απορρίμματά τους απευθείας στο απορριμματοφόρο όχημα του Δήμου, το οποίο θα βρίσκεται σταθμευμένο στα εξής σημεία και ώρες:

🕚 23:15 – Τρυπητή
🕛 00:10 – Πολλώνια
🕜 01:20 – Αδάμαντας

⚠️ Σύμφωνα με τον Κανονισμό Καθαριότητας του Δήμου Μήλου:
✔️ Τα απορρίμματα πρέπει να τοποθετούνται μέσα σε ανθεκτικούς και καλά δεμένους σάκους.
✔️ Απαγορεύεται η απόρριψή τους πριν από την καθορισμένη ώρα διέλευσης του απορριμματοφόρου.
✔️ Απαγορεύεται αυστηρά η εναπόθεση απορριμμάτων εκτός κάδων καθ’ όλη τη διάρκεια του 24ώρου.

Η επαναφορά του μέτρου έχει ως βασικούς στόχους:
• τη διατήρηση της καθαριότητας του νησιού μας,
• την αποσυμφόρηση των κάδων που προορίζονται αποκλειστικά για οικιακά απορρίμματα,
• και την καλύτερη εξυπηρέτηση των επαγγελματιών κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου.

Η καθαριότητα της Μήλου δεν είναι μια εποχική υποχρέωση.
Είναι ζήτημα σεβασμού προς το νησί μας, τους κατοίκους, τους επαγγελματίες και τους επισκέπτες του.

🌿Ας συνεργαστούμε όλοι!

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ