Του Γιάννη Βλαχάκη
-Το περασμένο καλοκαίρι ο ∆ήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων επεδίωξε να κάνει, και έκανε, μια «έρευνα αγοράς δι’ ερωτηματολογίου» που διένειμε στους επισκέπτες του νησιού μας. Τα στοιχεία της εν λόγω έρευνας
βρίσκονται ήδη στο αρχείο της ∆ημοτικής Επιτροπής Τουρισμού του ∆ήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων…-Σταδιακά θα υλοποιηθεί το marketing plan… -Εκτός όλων των άλλων, κάθε δράση πολιτιστικού-πολιτισμού ενδιαφέροντος (σε 12ημηνη βάση εκδηλώσεων) στην Νάξο και στις Μικρές Κυκλάδες θα ενταχθεί στην «έρευνα (marketing plan) Κούτουλα»…
Η Έρευνα Ικανοποιήσεως Επισκεπτών Νάξου
Οι σχετιζόμενες με την ∆ημοτική Επιτροπή Τουρισμού απασχόλησαν την «Κ», κατά το πρόσφατο παρελθόν. Ήταν Σεπτέμβριος, όταν σημειώναμε ότι «σύμφωνα με καλά διασταυρωμένες πληροφορί-
ες η υπό σύσταση ∆ημοτική Επιτροπή Τουρισμού του πολυνησιακού ∆ήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων, από σαράντα μέλη που μέχρι πρότινος αριθμούσε, θα «συρρικνωθεί» δραστικά. Πιστεύουν (τώρα πια)
παλιοί και νέοι του ημετέρου ∆ήμου ότι η ∆ημοτική Τουριστική Επιτροπή θα λειτουργήσει αποτελεσματικότερα, εάν είναι ευέλικτη – «και για να είναι ευέλικτη, θα πρέπει να είναι ολιγομελής», δηλώνουν…». Ήταν, τότε, που επισημαίναμε ότι Ο ∆ήμος Νάξου, αν μη τι άλλο, θα πρέπει εντός των επομένων μηνών να ξεκαθαρίσει τα πράγ-
ματα. Θα τον «τρέξει» τον Ενιαίο Φορέα και πότε; Και το θέτουμε έτσι το προαναφερθέν ερώτημα, γιατί τώρα είναι που πρέπει ο ενιαίος ημέτερος ∆ήμος να κάνει την υπέρβασή του.
Περισσότερα στην έντυπη έκδοση της Κυκλαδικής