9.5 C
Naxos
Πέμπτη, 20 Μαρτίου, 2025

Ιδιοκτήτρια Bonita Beauty Salon, Μαρία Γεωργιάδου: «Τα κορίτσια πλέον ξεκινούν την περιποίηση από μικρή ηλικία, επηρεασμένα από τα social media»

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Ιδιοκτήτρια Bonita Beauty Salon, Μαρία Γεωργιάδου: «Τα κορίτσια πλέον ξεκινούν την περιποίηση από μικρή ηλικία, επηρεασμένα από τα social media»

Συνέντευξη στον Λάμπρο Δεμερτζή

Για την πορεία της στον χώρο της αισθητικής, τις υπηρεσίες που προσφέρει και τις αλλαγές στις απαιτήσεις των πελατών της μιλά στην εφημερίδα «Κυκλαδική» η ιδιοκτήτρια του Bonita Beauty Salon στη Νάξο, Μαρία Γεωργιάδου. Παρατηρεί ότι, σε αντίθεση με το παρελθόν, σήμερα κορίτσια ακόμη και από την ηλικία των 10 ετών ή και μικρότερα επισκέπτονται το ινστιτούτο, επηρεασμένα από τα social media και την τάση για άψογη εμφάνιση. Αν και οι μητέρες προσπαθούν να ελέγξουν αυτή τη νέα πραγματικότητα, η ανάγκη για περιποίηση ξεκινά πλέον πολύ νωρίς. Παράλληλα, η αισθητική δεν είναι πλέον αποκλειστικά γυναικεία υπόθεση, καθώς όλο και περισσότεροι άνδρες ενδιαφέρονται για την προσωπική τους φροντίδα.

Ποια ήταν η έμπνευσή σας για τη δημιουργία του Bonita Beauty Salon και ποιες είναι οι κύριες υπηρεσίες που προσφέρετε στο ινστιτούτο σας;

Η έμπνευση για να ανοίξω το κατάστημα ήρθε το 2009. Μεγάλωσα στο νησί και πάντα ήθελα να επιστρέψω, γιατί μου αρέσει η ζωή στο νησί. Σπούδασα αισθητική και, αφού ολοκλήρωσα την εκπαίδευσή μου και την πρακτική μου στην Αθήνα, ήθελα να αλλάξω τη ζωή μου, να επιστρέψω και έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω το δικό μου ινστιτούτο στη Νάξο.

Εκείνη την εποχή, υπήρχε χώρος στην αγορά για ένα ινστιτούτο όπως το δικό μου, που ήταν άλλης νοοτροπίας και προοριζόταν να προσφέρει και άλλες παροχές,  ξεχωριστά δωμάτια για κάθε πελάτη,  διαφορετικό τρόπο διεξαγωγής των θεραπειών, εξαιτίας και της εκπαίδευσής μου και στο City Spa, κατά τη διάρκεια της πρακτικής μου στην Αθήνα.

Πώς διασφαλίζετε την ποιότητα των υπηρεσιών σας;

Η διατήρηση της υψηλής ποιότητας είναι απαιτητική διαδικασία. Κάθε πελάτης πρέπει να αντιμετωπίζεται σαν να επισκέπτεται το ινστιτούτο για πρώτη φορά, με απόλυτη προσοχή και φροντίδα. Δεν επιτρέπεται ο εφησυχασμός. Προσωπικά, παρακολουθώ συνεχώς σεμινάρια και ενημερώνομαι για νέες θεραπείες, κυρίως στην Αθήνα ή και διαδικτυακά. Επιπλέον, εκπαιδεύω διαρκώς την ομάδα μου ώστε να είναι ενήμερη για τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο της αισθητικής.

Ποια είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία που προσφέρετε στο ινστιτούτο σας;

Κάνουμε τα πάντα, η υπηρεσία που προτιμούν περισσότερο οι πελάτες μας θεωρώ ότι είναι ο σχηματισμός και η περιποίηση των φρυδιών, καθώς παίζει σημαντικό ρόλο στην αισθητική του προσώπου. Επίσης, το ημιμόνιμο μακιγιάζ φρυδιών είναι ιδιαίτερα δημοφιλές, ειδικά για πελάτισσες που έρχονται με καταστραμμένα φρύδια, γιατί τα είχαν βγάλει λάθος στο παρελθόν και έρχονται και τα διορθώνουμε. Επιπλέον, το μασάζ, οι θεραπείες προσώπου, όπως ο καθαρισμός και οι αντιγηραντικές θεραπείες όπως το Mesoject , είναι εξίσου δημοφιλείς. Το λέιζερ επίσης έχει μεγάλη ζήτηση.

Πώς επιλέγετε τα προϊόντα και τα μηχανήματα που χρησιμοποιείτε στο ινστιτούτο σας;

Δύσκολα αλλάζω εταιρεία και εμπιστεύομαι μια εταιρεία. Είμαι ιδιαίτερα αυστηρή στην επιλογή προϊόντων και μηχανημάτων. Μια εταιρεία πρέπει να με πείσει ότι τα προϊόντα της είναι επιστημονικά τεκμηριωμένα, ποιοτικά και ασφαλή. Κάθε χρόνο με πλησιάζουν πάρα πολλές εταιρείες και μου στέλνουν δείγματα. Μια εταιρεία όμως στον τομέα των καλλυντικών θα κεντρίσει το ενδιαφέρον όταν έχει να προσφέρει κάτι παραπάνω. Έχω βασική συνεργασία πάρα πολλά χρόνια με μια εταιρεία στον τομέα των καλλυντικών που έχει αποδείξει την ποιότητά της στα συστατικά.  Η κυρία που δουλεύει τα καλλυντικά είναι χημικός και ασχολείται πάρα πολύ με τον τομέα αυτό. Επίσης συνεργάζομαι και με εταιρεία που είναι και αυτή πρωτοποριακή στα συστατικά που δουλεύουμε που έχει και αυτή κάποια μηχανήματα.

Στα μηχανήματα αλλά και τα προϊόντα έχω επιλέξει και συνεργάζομαι με δύο εταιρείες αντίστοιχα που εμπιστεύομαι και έχουν αποδεδειγμένα καλά αποτελέσματα και αυτό φαίνεται από τον κόσμο που έρχεται και ξαναέρχεται και ζητάει τα προϊόντα γιατί έχει δει διαφορά και με τα καλλυντικά, με τις περιποιήσεις και με τα μηχανήματα και αυτή είναι η επιτυχία.

Έχετε παρατηρήσει αλλαγές στις απαιτήσεις των πελατών σας μέσα στα χρόνια;

Ναι, υπάρχει αισθητή αλλαγή. Παλαιότερα, οι πελάτες ξεκινούσαν τις επισκέψεις τους στην αισθητικό σε ηλικία άνω των 20 ετών. Σήμερα, βλέπουμε όλο και μικρότερες ηλικίες να ενδιαφέρονται για περιποίηση. Έχω πελάτισσες ακόμη και πέμπτης ή έκτης δημοτικού, 10 ετών κορίτσια αλλά και πιο μικρά, που από πολύ νωρίς συνειδητοποιούν τι σημαίνει ομορφιά και εκφράζουν ότι ντρέπονται και ότι θέλουν να είναι πιο περιποιημένες και θέλουν να περιποιηθούν το δέρμα και την εμφάνισή τους, επηρεασμένες κυρίως από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Θεωρείτε ότι τα νέα παιδιά σήμερα βιάζονται να μεγαλώσουν;

Μπορεί, αλλά αυτό δεν προέρχεται από το οικογενειακό περιβάλλον. Οι μαμάδες συχνά προσπαθούν να συγκρατήσουν τα παιδιά γιατί είναι μικρά σε ηλικία, αλλά η επιρροή των social media είναι τεράστια και τα παιδάκια παρασύρονται. Το θετικό είναι ότι οι μητέρες συνοδεύουν τα παιδιά τους στις επισκέψεις για να κάνουν μια σωστή αρχή, κάτι που παλιά δεν υπήρχε, και προσπαθούν να διασφαλίσουν ότι οι πρώτες εμπειρίες τους στον χώρο της αισθητικής θα είναι σωστές και ελεγχόμενες.

Ζητούν υπηρεσίες που δεν ταιριάζουν στην ηλικία τους;

Σπάνια, αλλά συμβαίνει. Μερικά κορίτσια θέλουν να περιποιηθούν τα νύχια σαν ενήλικες, αν και είναι πολύ νωρίς ή να μακιγιαριστούν σαν ενήλικες, κάτι που είναι υπερβολή. Δεν υπάρχει λόγος ένα κορίτσι μικρό με αψεγάδιαστο δέρμα να χρησιμοποιεί make up. Επίσης, υπάρχουν πλέον εταιρείες που προωθούν προϊόντα για νεανικά δέρματα, οπότε είναι δύσκολο να ελέγξεις την επιρροή που δέχονται.

Επίσης, έχουμε όλο και περισσότερα αγόρια πελάτες, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα. Η περιποίηση δεν αφορά μόνο τις γυναίκες· η ομορφιά είναι για όλους. Τα αγόρια πλέον ενδιαφέρονται περισσότερο για την εμφάνισή τους και την αυτοπεποίθησή τους, χωρίς στερεότυπα.

  • Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις από τις σελίδες του kykladiki.gr στο Google News

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ