Ενίσχυση του Χειρουργικού Τμήματος στο Νοσοκομείο Νάξου με πρόσκληση για ιδιώτη ιατρό
Το Γενικό Νοσοκομείο – Κέντρο Υγείας Νάξου προχώρησε σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη συνεργασία με ιδιώτη ιατρό ειδικότητας Χειρουργικής, με στόχο την κάλυψη των αυξημένων αναγκών του Χειρουργικού Τμήματος και των κενών ενεργών εφημεριών κατά το επόμενο διάστημα.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η συνεργασία αφορά έως δέκα ενεργές εφημερίες μηνιαίως για τους μήνες Μάιο και Ιούνιο 2026, με καθεστώς έκδοσης δελτίου παροχής υπηρεσιών. Η σχετική απόφαση εγκρίθηκε από τη διοίκηση του Νοσοκομείου και τη 2η Υγειονομική Περιφέρεια Πειραιώς και Αιγαίου, στο πλαίσιο αντιμετώπισης των έκτακτων αναγκών δημόσιας υγείας και ενίσχυσης της λειτουργίας του ιδρύματος.
Η αμοιβή για κάθε εικοσιτετράωρη εφημερία ορίζεται στα 250 ευρώ, όπως προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία. Οι ενδιαφερόμενοι ιατροί καλούνται να καταθέσουν αίτηση συμμετοχής μαζί με τα απαραίτητα δικαιολογητικά είτε ηλεκτρονικά είτε αυτοπροσώπως έως την Παρασκευή 15 Μαΐου και ώρα 12:00 το μεσημέρι.







