Διακομιδή ασθενών από την Πάρο που έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Διακομιδή ασθενών από την Πάρο που έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης

Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος – Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκε, η παρακάτω διακομιδή ασθενών, οι οποίοι έχρηζαν άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης:

-36χρονου και 60χρονου, από το λιμάνι της Πάρου στο λιμάνι της Σύρου, με το Ε/Γ-Τ/Ρ «ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΙΙ» Ν.ΝΑΞΟΥ 57

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ