Αποβίβαση ασθενούς από πλοίο στη Μήλο και διακομιδή ασθενούς από την Πάρο
Αποβίβαση 18χρονης ασθενούς από πλοίο στη Μήλο
Σήμερα το πρωί, ενημερώθηκε το Λιμεναρχείο Μήλου ότι έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης μία 18χρονη ημεδαπή επιβάτιδα του επιβατηγού-οχηματαγωγού (Ε/Γ-Ο/Γ) πλοίου «ΕΛΥΡΟΣ» Ν.Χ. 31, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από το λιμάνι της Σούδας.
Μετά τον κατάπλου του πλοίου στο λιμάνι, η ασθενής παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και διακομίστηκε στο Κέντρο Υγείας Μήλου.
Το πλοίο απέπλευσε προς συνέχιση του δρομολογίου του για το λιμάνι του Πειραιά.
Διακομιδή 96χρονου ασθενούς από το λιμάνι της Πάρου
Με μέριμνα του Κέντρου Επιχειρήσεων του Λιμενικού Σώματος-Ελληνικής Ακτοφυλακής πραγματοποιήθηκε η παρακάτω διακομιδή ασθενούς, που έχρηζε άμεσης νοσοκομειακής περίθαλψης:
96χρονου, από το λιμάνι της Πάρου στο λιμάνι της Σύρου, με το Ε/Γ-Τ/Ρ «ΚΥΡΙΑΡΧΟΣ ΙΙ» Ν.Ν. 57







