Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα στο λιμάνι του Πειραιά

spot_img
spot_img
spot_img
spot_img
spot_img

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αυτοκίνητο έπεσε στη θάλασσα στο λιμάνι του Πειραιά

Τις πρωινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή του Τζελέπη για περιστατικό πτώσης Ι.Χ.Ε. οχήματος στη θάλασσα, στην περιοχή της Πύλης Ε2 του λιμένα Πειραιά.

Άμεσα στο σημείο μετέβησαν στελέχη Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., όπου εντόπισαν και ανέσυραν τον 89χρονο ημεδαπό οδηγό και μοναδικό επιβαίνοντα του οχήματος, καλά στη υγεία του.

Στη συνέχεια ο ανωτέρω διακομίστηκε με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο «ΑΓΙΟΣ ΠΑΝΤΕΛΕΗΜΩΝ».

Με τη συνδρομή Περιπολικού σκάφους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. (Π.Λ.Σ.), στελέχη της Μονάδας Υποβρυχίων Αποστολών (Μ.Υ.Α. Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.) πραγματοποίησαν υποβρύχιο έλεγχο στο όχημα για τυχόν άλλους επιβαίνοντες, με αρνητικά αποτελέσματα.

Προανάκριση διενεργείται από το Α΄ Λιμενικό Τμήμα Τζελέπη του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά.

spot_img

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ