Το lockdown είναι μια ευκαιρία ανασύνταξης των δυνάμεων για την επόμενη τουριστική σαιζόν και πολλά νησία δοκιμάζουν τις νέες τεχνολογίες για την ανάπτυξη του τουρισμού. Στο πλαίσιο της World Travel Market του Λονδίνου, που φέτος πραγματοποιείται διαδικτυακά και μέσω της καινοτόμου δράσης που υλοποιείται σε συνεργασία με την MTC Group, ο Δήμος Τήνου παρουσίασε το τουριστικό προϊόν του νησιού με προτεραιότητα στους πυλώνες που ικανοποιούν τις ανάγκες των τουριστών στην Covid εποχή.
Κάθε χρόνο η συμμετοχή της Τήνου παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. Φέτος συμμορφωθήκαμε στα νέα δεδομένα και αποδεχτήκαμε την πρόσκληση συμμετοχής. Εφόσον η φυσική παρουσία δεν ήταν εφικτή, η Δημοτική Αρχή εμπιστεύτηκε τους συνεργάτες της, επαγγελματίες στο marketing και στην τουριστική προβολή και δημιούργησε ειδικό video παρουσίασης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του νησιού, σε συνεργασία με την κα. Μαρία Τζάνου (The Story Tailors), η οποία συμμετείχε στις επαγγελματικές επαφές του Δήμου Τήνου μέσω zoom με δημοσιογράφους, bloggers, διαμορφωτές γνώσης και τουριστικούς πράκτορες.
Με συστηματική προετοιμασία και προγραμματισμό επαφών με αξιόλογους συμμετέχοντες στην έκθεση, η Τήνος δήλωσε δυναμικά την παρουσία της. Οι φετινές προσεγγίσεις δεν στράφηκαν μόνο στις παραδοσιακές τουριστικές αγορές (Αγγλία και Γαλλία) αλλά εστίασαν και στο άνοιγμα νέων, με παρουσιάσεις σε δημοσιογράφους από το Ισραήλ, την Ινδία, τη Βουλγαρία και την Πολωνία. Οι συνδιασκέψεις με Ιταλούς πράκτορες που συμμετείχαν στην έκθεση ενδυνάμωσαν τις επαφές μας με την Ιταλική αγορά.