• Latest
  • Trending
  • All

Ακτοπλοϊα: «Ναυμαχία» στις Κυκλάδες

23/04/2019
Αυτά είναι τα 8 επιδοτούμενα δρομολόγια Νάξου – Πίσω Λιβάδι Πάρου | Δείτε τις ώρες αφιξοαναχωρήσεων

Αυτά είναι τα 8 επιδοτούμενα δρομολόγια Νάξου – Πίσω Λιβάδι Πάρου | Δείτε τις ώρες αφιξοαναχωρήσεων

27/01/2023
Κοντά στη Σαντορίνη το πιο ενεργό υποθαλάσσιο ηφαίστειο όλης της Μεσογείου

Κοντά στη Σαντορίνη το πιο ενεργό υποθαλάσσιο ηφαίστειο όλης της Μεσογείου

27/01/2023
ADVERTISEMENT
Προσωρινοί πίνακες για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για το νέο πρόγραμμα νέων επιχειρηματιών σε 6 περιφέρειες

27/01/2023
Κακοκαιρία “Fobos”: χαλάζι και ισχυρές καταιγίδες την Κυριακή

Η πρόγνωση του καιρού για αύριο Σάββατο 28 Ιανουαρίου

27/01/2023
ΕΛΣΤΑΤ – Διαθέσιμο εισόδημα: Πόσο αυξήθηκε το 2022

ΕΛΣΤΑΤ – Διαθέσιμο εισόδημα: Πόσο αυξήθηκε το 2022

27/01/2023
Πρόταση μομφής: Καταψηφίστηκε με 156 ψήφους έναντι 143

Πρόταση μομφής: Καταψηφίστηκε με 156 ψήφους έναντι 143

27/01/2023
Τήνος: Εορτασμός της 200ης Επετείου Ευρέσεως της Αγίας και Θαυματουργού Εικόνας της Ευαγγελίστριας

Τήνος: Εορτασμός της 200ης Επετείου Ευρέσεως της Αγίας και Θαυματουργού Εικόνας της Ευαγγελίστριας

27/01/2023
Ηράκλειο: 33χρονος έκοψε τις φλέβες του αφού είχε καταπιεί δεκάδες χάπια – Σοκ από τη νέα απόπειρα αυτοκτονίας

Κρήτη: Πατέρας αυτοκτόνησε μπροστά στην ανήλικη κόρη του

27/01/2023
Καλάθι νοικοκυριού: Στο kalathi.mindev τα φθηνότερα από τα 51 προϊόντα

Ακρίβεια: Απλησίαστα τα ελληνικά προϊόντα

27/01/2023
Συγκροτήθηκε σε σώμα η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Πάρου

Συγκροτήθηκε σε σώμα η Ένωση Γονέων & Κηδεμόνων Πάρου

27/01/2023
Εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας στην Ομοσπονδία Ναξιακών Συλλόγων

Εκδήλωση για την κοπή της βασιλόπιτας στην Ομοσπονδία Ναξιακών Συλλόγων

27/01/2023
ΠΡΕΒΕΛΗΣ: Τροποποίηση του δρομολογίου του λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

“ΠΡΕΒΕΛΗΣ”: Τροποποίηση του δρομολογίου του λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

27/01/2023
ΑΓΓΕΛΙΕΣ
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου, 2023
No Result
View All Result
Κυκλαδική
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    • Άνδρος
    • Αμοργός
    • Ανάφη
    • Αντίπαρος
    • Ίος
    • Κέα
    • Κουφονήσι
    • Κύθνος
    • Μήλος
    • Μύκονος
    • Νάξος
    • Πάρος
    • Σαντορίνη
    • Σέριφος
    • Σίκινος
    • Σίφνος
    • Σύρος
    • Τήνος
    • Φολέγανδρος
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
    • Νότιο Αιγαίο
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • Αγροτικά
    • Ακτοπλοΐα
    • Αλιεία
    • Ανάπτυξη
    • Εκπαίδευση
    • Εκκλησία
    • Ενέργεια
    • Κοινωνία
    • Κτηνοτροφία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Περιβάλλον
    • Τεχνολογία
    • Τουρισμός
    • Υγεία
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Βόλεϊ
    • Υπόλοιπα Αθλήματα
  • ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ
    • Αφιερώματα
    • Zoom
Κυκλαδική
No Result
View All Result

Ακτοπλοϊα: «Ναυμαχία» στις Κυκλάδες

23/04/2019
in Ακτοπλοΐα, ΚΥΚΛΑΔΕΣ
491
SHARES
1.4k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Σε θέσεις μάχης βρίσκονται οι ακτοπλοϊκές εταιρείες εν όψει της τουριστικής περιόδου, οι οποίες θα κάνουν πρόβα τζενεράλε στη διάρκεια του δεκαπενθημέρου των εορτών του Πάσχα. Οι Κυκλάδες είναι «τα μήλα των Εσπερίδων» και για χάρη τους θα κονταροχτυπηθούν όμιλοι και ανεξάρτητες εταιρείες, μια που αυτές αποτελούν διεθνή τουριστικό πόλο έλξης, με πλοία να αποπλέουν από Πειραιά, Ραφήνα και Ηράκλειο Κρήτης, όπου οι τουρίστες καταφτάνουν από το εξωτερικό με πτήσεις τσάρτερ.

Μια πρώτη εικόνα από τις κρατήσεις που έχουν γίνει για το Πάσχα περιγράφει ότι στα δρομολόγια για Κυκλάδες από το απόγευμα της Μεγάλης Πέμπτης έως και τη Μεγάλη Παρασκευή οι πληρότητες σε αρκετά πλοία φτάνουν το 100%, ενώ για άλλους προορισμούς αγγίζουν το 60% με 70%.

Για την επιστροφή οι ταξιδιώτες απλώνονται μέσα στην εβδομάδα και σε αυτό βοηθάει η αργία της Πρωτομαγιάς που πέφτει Τετάρτη του Πάσχα και όσο να ‘ναι θα αποσυμφορήσει τη Δευτέρα και την Τρίτη, αφού πολλοί είναι εκείνοι που θα παρατείνουν τις εορταστικές διακοπές τους.

Η αύξηση της επιβατικής κίνησης το Πάσχα θα φτάσει το 10% σε σύγκριση με το 2018. «Υπάρχει μεγάλη κινητικότητα και σε αυτό βοηθάει η αργία-απεργία της Πρωτομαγιάς», επισήμανε στο «newmoney» στέλεχος ναυτιλιακής εταιρείας, τονίζοντας ότι «η μεγαλύτερη αύξηση θα σημειωθεί βάσει των κρατήσεων που έχουμε στα νησιά των Κυκλάδων και του Αργοσαρωνικού».

Οσον αφορά στη μεγάλη εικόνα για την κίνηση της ελληνικής ακτοπλοΐας, η μάχη θα δοθεί στο Κεντρικό Αιγαίο, μια που στο Ιόνιο υπάρχει μόνο μία εταιρεία. Οι πρώτες προβλέψεις κάνουν λόγο για αύξησή της τους καλοκαιρινούς μήνες κατά 6%-7% σε σύγκριση με το 2018. Από την 1η Νοεμβρίου 2018 έως την 31η Οκτωβρίου 2019 εκτιμάται ότι θα έχουν πραγματοποιήσει δρομολόγια συνολικά 255 πλοία όλων των τύπων.

Οι στόλοι και τα δρομολόγια

Η διάταξη των στόλων ειδικά στις Κυκλάδες έχει ως εξής:

Η Golden Star Ferries των αδελφών Στεφάνου θα δραστηριοποιηθεί με έξι πλοία:

■ τα SuperFerry και SuperFerry II που θα αποπλέουν από Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Σαντορίνη και Ηράκλειο,

■ το SuperRunner από Ραφήνα για Τήνο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη,

■ το SuperSpeed από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Μύκονο-Τήνο,

■ το SuperCat από Πειραιά για Σίφνο-Μήλο-Φολέγανδρο- Σαντορίνη-Ίο-Νάξο-Μύκονο και

■ το Golden Express, το οποίο είναι συνιδιοκτησία με τον κ. Θεολόγο Παναγιωτάκη, που θα ξεκινάει από Ραφήνα για Σύρο-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Κουφoνήσι-Κατάπολα.

Η Seajets, με εκπρόσωπο τον κ. Μάριο Ηλιόπουλο, ήταν η πρώτη εταιρεία που εκμεταλλεύτηκε τους ειδικούς όρους που επέβαλε η Επιτροπή Ανταγωνισμού προκειμένου να κάνει δεκτή την εξαγορά της Hellenic Seaways από τον Όμιλο Attica. Πιο συγκεκριμένα, αν εταιρεία έβαζε ταχύπλοο στη σύνδεση Ίου με Σαντορίνη, τότε η μια HSW θα έπρεπε να αποσύρει πλοίο της και ειδικότερα το Hellenic Highspeed, όπως και συνέβη, αφού η Seajets κατέθεσε αίτημα για δρομολόγηση του Tera Jet από Πειραιά για Πάρο-Νάξο-Ίο-Σαντορίνη, αίτημα το οποίο εγκρίθηκε από την Επιτροπή. Σύμφωνα με πληροφορίες, το Hellenic Highspeed ίσως ναυλωθεί στο Μαρόκο.

■ To World Champion, το οποίο η Seajets αγόρασε το φθινόπωρο του 2018 από Πειραιά για Σύρο-Μύκονο-Νάξο-Σαντορίνη.

■ To Champion Jet 2, από Ηράκλειο για Σαντορίνη-Iο-Νάξο-Μύκονο.

■ To Aqua Blue θα δρομολογηθεί από τη Ραφήνα για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο, με προέκταση του δρομολογίου δύο φορές την εβδομάδα ή για Ικαρία, Σάμο ή Νάξο. Αυτό αναμένεται να ξεκαθαρίσει αυτές τις ημέρες.

■ Η Blue Star Ferries του Ομίλου Attica δραστηριοποιείται στην Παροναξία και στις Μικρές Κυκλάδες με τα πλοία Blue Star Delos, Blue Star Patmos, Blue Star Paros και Blue Star Naxos, ενώ τις ημέρες αιχμής θα προσθέσει και έκτακτα δρομολόγια.

■ H Ηellenic SeaWays του Ομίλου Attica θα έχει παρουσία μόνο με ένα ταχύπλοο. Πρόκειται για το Highspeed 4, το οποίο θα δρομολογηθεί το καλοκαίρι στη γραμμή από Πειραιά για Πάρο-Νάξο.

■ Οι Μινωικές Γραμμές έχουν δρομολογημένο στις Κυκλάδες σε ημερήσια βάση το Santorini Palace, πρώην Highspeed 7, το οποίο είναι μέρος του τιμήματος για την πώληση στην Attica του ποσοστού που κατείχε στην HSW. Το ταχύπλοο κάνει το δρομολόγιο Ηράκλειο-Σαντορίνη-Ίο-Πάρο-Νάξο-Μύκονο.

■ Στις δυτικές Κυκλάδες δραστηριοποιείται η Aegean Speed Lines του κ. Λεωνίδα Δημητριάδη-Ευγενίδη με το ταχύπλοο Speedrunner III.
Στο ίδιο νησιωτικό σύμπλεγμα υπάρχει και η Zante Ferries με δύο πλοία, το «Διονύσιος Σολωμός» και το «Αδαμάντιος Κοραής».

■ Στην Κρήτη δραστηριοποιούνται οι Μινωικές Γραμμές και η κοινοπραξία ΑΝΕΚ-Attica τόσο στα Χανιά όσο και στο Ηράκλειο.

■ Στα Δωδεκάνησα η Blue Star εκτελεί δρομολόγια με τα Blue Star I και Blue Star II, ενώ το καλοκαίρι θα μπει και το Nήσος Χίος, το οποίο θα αναλάβει την άγονη γραμμή του νησιωτικού συμπλέγματος, ενώ μία φορά την εβδομάδα θα πηγαίνει Χίο, και συγκεκριμένα στα Μεστά, και τη Μυτιλήνη.

■ Στο Ανατολικό Αιγαίο τα πλοία Νήσος Σάμος και Νήσος Ρόδος καλύπτουν τα δρομολόγια από Χίο για Μυτιλήνη. Το Νήσος Μύκονος για Σύρο-Μύκονο-Εύδηλο-Καρλόβασι. Το ε/γ-ο/γ Διαγόρας για Μύκονο-Ικαρία-Σάμο και προέκταση μέχρι την Καβάλα καλύπτοντας την άγονη γραμμή του βορείου Αιγαίου.

■ Στο Ιόνιο η εικόνα είναι ξεκάθαρη αφού έχει απομείνει ένας και μόνο παίκτης. Τις γραμμές από Πάτρα και Κυλλήνη προς Κεφαλονιά και Ζάκυνθο από αυτό το καλοκαίρι θα εξυπηρετεί η Levante Ferries του κ. Γιώργου Θεοδόση. Μέσα στο 2018 εξαγόρασε την εταιρεία του κ. Διονύση Λυκούδη, Kefalonian Lines, αποκτώντας το πλοίο Νήσος Κεφαλονιά. Το άλλο πλοίο που είχε η εταιρεία του κ. Λυκούδη, το Alexandra L, αποσύρθηκε. Ο κ. Θεοδόσης αγόρασε και το Ανδρέας Κάλβος από τη Ζante Ferries, το οποίο δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη.

Οι μικροί πήραν κεφάλι

Οι εισηγμένες Minoan – Αttica – ANEK και η HSW καλύπτουν πλέον μόνο το 43% της μεταφορικής κίνησης των επιβατών, με το υπόλοιπο 57% να καλύπτεται, σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας οικονομικών συμβούλων XRTC, από τις μικρές εταιρείες.

Η μερίδα του λέοντος στους επιβάτες μέχρι το 2013 ανήκε στις εισηγμένες και την HSW με ποσοστό 64% στο σύνολο του μεταφορικού επιβατικού έργου. Από το 2014 το ποσοστό αυτό μειώνεται διαρκώς, για να φτάσει το 2017 μόλις στο 43%. Οι άλλες εταιρείες δεν αποτελούν πια αμελητέα ποσότητα, αφού διαθέτουν αριθμητικά στο σύνολό τους περισσότερα πλοία απ’ όσα οι μεγάλοι -οι εισηγμένες και η HSW- και κατακτούν συνέχεια μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

Όσον αφορά στα οχήματα, όπως τα αυτοκίνητα και φορτηγά, τα ποσοστά διαφοροποιούνται, αφού οι εισηγμένες και η HSW διαθέτουν πλοία με μεγάλη μεταφορική ικανότητα. Συγκεκριμένα καλύπτουν το 53% της μεταφορικής κίνησης των οχημάτων, ενώ το 47% πραγματοποιείται από τις ιδιωτικές μικρές εταιρείες.

Σύμφωνα με τα στελέχη του κλάδου της ακτοπλοΐας, χρόνο με τον χρόνο οι Έλληνες που ταξιδεύουν με πλοία μειώνονται. Την κατάσταση ισορροπεί η αύξηση του αριθμού των ξένων, αλλά όχι στον αναμενόμενο βαθμό. Και αυτό γιατί ο εισερχόμενος τουρισμός εξυπηρετείται κυρίως από τις αεροπορικές εταιρείες, συνεπώς η σημαντική του αύξηση για τον ελληνικό τουρισμό δεν επηρέασε ανάλογα και το μεταφορικό έργο των ακτοπλοϊκών μας. Η ακτοπλοΐα έχει χάσει 1,5 εκατομμύριο επιβάτες σε σχέση με το 2009, που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης των τουρισμού εξυπηρετήθηκε αεροπορικά.

Στο μεταξύ, τα ακριβά καύσιμα κλυδωνίζουν την ακτοπλοΐα, με αποτέλεσμα να αναμένονται μεγάλες οικονομικές φουρτούνες. Το πετρέλαιο αποτελεί το 50% του ημερήσιου κόστος λειτουργίας ενός συμβατικού πλοίου και το 70% ενός ταχύπλοου. Από κάθε εισιτήριο, το 35% πηγαίνει, συνολικά, σε ΦΠΑ, Ταμεία Λιμενικού, προμήθεια ταξιδιωτικών πρακτορείων. Με το 65% που εισπράττει η εταιρεία πρέπει να καλύψει όλα τα λειτουργικά της έξοδα, τα οποία χρόνο με τον χρόνο αυξάνονται.

Όπως τόνισαν στελέχη της ακτοπλοΐας, το 2019 εκτιμάται ότι η τιμή των καυσίμων θα είναι αυξημένη κατά 25% από τον μέσο όρο του 26% που έκλεισε το 2018.

Οι υπάρχουσες τιμές των εισιτηρίων, αν και παρέμεναν σταθερές εδώ και δύο χρόνια, ήταν ακριβές για τον μέσο Έλληνα που βλέπει την αγοραστική του δύναμη να μειώνεται λόγω της υψηλής φορολογίας και της ολοένα μειούμενης αμοιβής εργασίας του. Η τιμολογιακή πολιτική των εταιρειών το 2019 θα κάνει ακόμη πιο ακριβό το ταξίδι διά θαλάσσης. Ήδη από τα τέλη Μαρτίου κάποιες από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες αύξησαν την τιμή του εισιτηρίου κατά 1,5 ευρώ για όλες τις κατηγορίες προς τους περισσότερους προορισμούς που εξυπηρετούν με τα πλοία τους. Σε γραμμές με πολύ έντονο ανταγωνισμό οι τιμές παραμένουν ίδιες με πέρσι. Δεν αποκλείεται εν μέσω καλοκαιριού οι εταιρείες να κάνουν προσφορές σε μια προσπάθεια να κερδίσουν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς.

18 εκατομμύρια επιβάτες, 350.000 εργαζόμενοι

■ Η ακτοπλοΐα μέσω των άμεσων και έμμεσων επιδράσεων συμμετέχει στο ΑΕΠ της χώρας με 12,9 δισ. ή 7,3%, αλλά και στην απασχόληση με 350.000 θέσεις εργασίας, ήτοι το 50% αυτής στα νησιά.

■ Ως Ελλάδα διαθέτουμε έναν ποιοτικό στόλο, ίσως τον καλύτερο στην Ευρώπη για παρόμοιες υπηρεσίες, και διεκπεραιώνουμε ένα ιδιαίτερα αξιόλογο μεταφορικό έργο, το οποίο το 2017 άγγιξε τους 17.500.000 επιβάτες, ενώ το 2018 ξεπέρασε τα 18 εκατομμύρια.

■ Το μεταφορικό έργο των ακτοπλοϊκών πλοίων αποτελεί το 17,5% της συνολικής ευρωπαϊκής κίνησης.

■ Το 65%-70% του εισερχόμενου τουρισμού έχει προορισμό τα νησιά. Ακόμα και η σημαντική τουριστική αύξηση της Αθήνας δεν θα ήταν δυνατή αν δεν υπήρχε η δυνατότητα μονοήμερων ή ολιγοήμερων επισκέψεων στα νησιά.

■ Το 65% του μεταφορικού έργου, δηλαδή 11 εκατομμύρια επιβάτες (μετάβαση – επιστροφή), αφορά τον τουρισμό. Σύμφωνα με εκτιμήσεις του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, επισκέπτονται τα νησιά με ακτοπλοϊκά πλοία 2 εκατομμύρια αλλοδαποί και σχεδόν 4 εκατομμύρια Έλληνες τουρίστες.

■ Η επικοινωνία των νησιών μεταξύ τους επιτυγχάνεται μόνο διά θαλάσσης, όπως επίσης και η εξυπηρέτηση των μικρών νησιών.

■ Από τα 95 συνολικά νησιά που εξυπηρετούνται, τα 69 το κάνουν μόνο ακτοπλοϊκά.

■ Περισσότερο από το 85% των εμπορευματικών μεταφορών υποστηρίζεται από την ακτοπλοΐα. Ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά την τροφοδοσία των νησιών, η ακτοπλοΐα έχει σχεδόν την αποκλειστικότητα, συνεπώς υποστηρίζει το σύνολο των τουριστών ανεξάρτητα αν χρησιμοποιούν πλοία ή αεροπλάνα για τις μετακινήσεις τους.

Η αύξηση της επιβατικής κίνησης το Πάσχα θα φτάσει το 10% σε σύγκριση με το 2018, ενώ για τους καλοκαιρινούς μήνες οι πρώτες προβλέψεις κάνουν λόγο για αύξηση κατά 6%-7% σε σχέση με πέρυσι.

Η ακτοπλοΐα έχει χάσει 1,5 εκατομμύριο επιβάτες σε σχέση με το 2009, που σημαίνει ότι το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης του τουρισμού εξυπηρετήθηκε αεροπορικά. Στο μεταξύ,
τα ακριβά καύσιμα κλυδωνίζουν την ακτοπλοΐα, με αποτέλεσμα να αναμένονται μεγάλες οικονομικές φουρτούνες.

ΠΗΓΗ :newmoney.gr

ΣΥΝΕΧΙΣΤΕ ΣΤΟ KYKLADIKI.GR

Τώρα όλες οι ειδήσεις του kykladiki.gr στο Google News.

Share196Tweet123Share49

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Αυτά είναι τα 8 επιδοτούμενα δρομολόγια Νάξου – Πίσω Λιβάδι Πάρου | Δείτε τις ώρες αφιξοαναχωρήσεων

Αυτά είναι τα 8 επιδοτούμενα δρομολόγια Νάξου – Πίσω Λιβάδι Πάρου | Δείτε τις ώρες αφιξοαναχωρήσεων

by Αίθουσα Σύνταξης
27/01/2023
0

Από αυτή την Κυριακή 29 Ιανουαρίου, η Πάρος και η Αντίπαρος θα συνδέονται με τη Νάξο με 8 δρομολόγια την...

Κοντά στη Σαντορίνη το πιο ενεργό υποθαλάσσιο ηφαίστειο όλης της Μεσογείου

Κοντά στη Σαντορίνη το πιο ενεργό υποθαλάσσιο ηφαίστειο όλης της Μεσογείου

by Αίθουσα Σύνταξης
27/01/2023
0

Ένας συνεχώς αυξανόμενος όγκος μάγματος συσσωρεύεται στον μαγματικό θάλαμο, σε βάθος περίπου 3 χιλιομέτρων κάτω από το υποθαλάσσιο ηφαίστειο Κολούμπος...

Προσωρινοί πίνακες για την κάλυψη θέσεων ειδικών κατηγοριών στον ευρύτερο δημόσιο τομέα

Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για το νέο πρόγραμμα νέων επιχειρηματιών σε 6 περιφέρειες

by Αίθουσα Σύνταξης
27/01/2023
0

Σήμερα, Παρασκευή 27 Ιανουαρίου 2023, αναρτήθηκαν στον ιστότοπο της ΔΥΠΑ τα αποτελέσματα αξιολόγησης αιτήσεων χρηματοδότησης για το νέο «Πρόγραμμα επιχορήγησης...

Κακοκαιρία “Fobos”: χαλάζι και ισχυρές καταιγίδες την Κυριακή

Η πρόγνωση του καιρού για αύριο Σάββατο 28 Ιανουαρίου

by Αίθουσα Σύνταξης
27/01/2023
0

Το Σάββατο ο καιρός θα είναι βελτιωμένος όσον αφορά στις βροχοπτώσεις και τα χιόνια, στις περισσότερες περιοχές. Το μόνο κομμάτι...

ΚΑΙΡΟΣ ΝΟΤΙΟ ΑΙΓΑΙΟ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

  • Αυτά είναι τα 8 επιδοτούμενα δρομολόγια Νάξου – Πίσω Λιβάδι Πάρου | Δείτε τις ώρες αφιξοαναχωρήσεων
  • Κοντά στη Σαντορίνη το πιο ενεργό υποθαλάσσιο ηφαίστειο όλης της Μεσογείου
  • Αναρτήθηκαν τα αποτελέσματα για το νέο πρόγραμμα νέων επιχειρηματιών σε 6 περιφέρειες
  • Η πρόγνωση του καιρού για αύριο Σάββατο 28 Ιανουαρίου
  • ΕΛΣΤΑΤ – Διαθέσιμο εισόδημα: Πόσο αυξήθηκε το 2022
  • Πρόταση μομφής: Καταψηφίστηκε με 156 ψήφους έναντι 143
  • Τήνος: Εορτασμός της 200ης Επετείου Ευρέσεως της Αγίας και Θαυματουργού Εικόνας της Ευαγγελίστριας
ADVERTISEMENT

ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Η «GreenFox Landscape Services» με έδρα τη Νάξο, αναζητά 3 άτομα για την στελέχωση των συνεργείων της
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Η «GreenFox Landscape Services» με έδρα τη Νάξο, αναζητά 3 άτομα για την στελέχωση των συνεργείων της

by Αίθουσα Σύνταξης
26/01/2023
0

Η Επιχείρηση Έργων Πρασίνου «GreenFox Landscape Services» με έδρα τη Νάξο, αναζητά 3 άτομα για την στελέχωση των συνεργείων της....

Read more
Νάξος: Ζητείται υπάλληλος γραφείου για λογιστήριο
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Νάξος: Ζητείται υπάλληλος γραφείου για λογιστήριο

by Αίθουσα Σύνταξης
23/01/2023
0

Ζητείται υπάλληλος γραφείου για λογιστήριο , τελειόφοιτος ΑΕΙ, ΤΕΙ ή ΙΕΚ με δίπλωμα οδήγησης μηχανακιού από την επιχείρηση ΑΦΟΙ ΜΠΙΛΑ...

Read more
Η DIY SPA αναζητά SPA MANAGERS και SPA THERAPISTS για τη σεζόν 2023
ΜΙΚΡΕΣ ΑΓΓΕΛΙΕΣ

Η DIY SPA αναζητά SPA MANAGERS και SPA THERAPISTS για τη σεζόν 2023

by Αίθουσα Σύνταξης
18/01/2023
0

Η DIY SPA αναζητά SPA MANAGERS και SPA THERAPISTS για την σεζόν 2023 για εργασία σε χώρους ευεξίας. Περιμένουμε τα...

Read more
ADVERTISEMENT
Κυκλαδική

Copyright © 2022 ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ Ε.Ε. Επικοινωνία: 2285024681 info@kykladiki.gr

ΗΜΕΡΙΣΙΑ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΚΥΚΛΑΔΩΝ

  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • ΚΥΚΛΑΔΕΣ
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
  • ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ

ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΤΕ ΜΑΣ

No Result
View All Result
  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
  • ΚΥΚΛΑΔΕΣ
    • Άνδρος
    • Αμοργός
    • Ανάφη
    • Αντίπαρος
    • Ίος
    • Κέα
    • Κουφονήσι
    • Κύθνος
    • Μήλος
    • Μύκονος
    • Νάξος
    • Πάρος
    • Σαντορίνη
    • Σέριφος
    • Σίκινος
    • Σίφνος
    • Σύρος
    • Τήνος
    • Φολέγανδρος
  • ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
    • Νότιο Αιγαίο
  • ΕΛΛΑΔΑ
    • Αγροτικά
    • Ακτοπλοΐα
    • Αλιεία
    • Ανάπτυξη
    • Εκπαίδευση
    • Εκκλησία
    • Ενέργεια
    • Κοινωνία
    • Κτηνοτροφία
    • Οικονομία
    • Πολιτική
    • Περιβάλλον
    • Τεχνολογία
    • Τουρισμός
    • Υγεία
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • Ποδόσφαιρο
    • Μπάσκετ
    • Βόλεϊ
    • Υπόλοιπα Αθλήματα
  • ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ
    • Αφιερώματα
    • Zoom

Copyright © 2022 ΚΥΚΛΑΔΙΚΗ Ε.Ε. Επικοινωνία: 2285024681 info@kykladiki.gr