Έτσι λειτουργεί το ΚΕΠ στη Νάξο

Ο Δήμος Νάξου και Μικρών Κυκλάδων ενημερώνει τους κατοίκους του νησιού για τον τρόπο λειτουργίας των ΚΕΠ, αλλά και του myKEPlive.

• Η εξυπηρέτηση των πολιτών θα γίνεται αποκλειστικά από τις 8.00 π.μ. έως τις 15.00 μ.μ., από Δευτέρα έως Παρασκευή.

• Η προσέλευση των πολιτών θα γίνεται αυστηρά κατόπιν τηλεφωνικής συνεννόησης (ραντεβού), ώστε να αποφεύγονται οι άσκοπες μετακινήσεις και ο συνωστισμός.

Επίσης, συνεχίζεται η εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης των πολιτών από την πλατφόρμα myKEPlive, για τη διεκπεραίωση αιτημάτων μέσω τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης, με ραντεβού, από υπαλλήλους των ΚΕΠ για πολίτες και επιχειρήσεις.

Συγκεκριμένα, ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί ραντεβού σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα που υπάρχει διαθεσιμότητα, για τη διεκπεραίωση συγκεκριμένου αιτήματός του, με τη χρήση των νέων τεχνολογιών.

Το myKEPlive περιλαμβάνει υπηρεσίες στις κάτωθι θεματικές ενότητες:

– Διοικητική πληροφόρηση και διεκπεραίωση αιτήσεων
– Υπηρεσίες για επιχειρήσεις του Δήμου Νάξου
– Εξυπηρέτηση δημοτών με αναπηρία
– Εξυπηρέτηση από το Δήμο Νάξου για κάθε είδους υπηρεσίες που κανονικά παρέχονται με αυτοπρόσωπη παρουσία (αιτήσεις, βεβαιώσεις, δικαιολογητικά κτλ.).

Στόχος του myKEPlive είναι η εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση και η παροχή διοικητικής πληροφόρησης στους δημότες, χωρίς τη φυσική μετάβαση των δημοτών στα ΚΕΠ. Με την ψηφιακή πλατφόρμα αναβαθμίζεται και βελτιώνεται η απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πολιτών, με στόχο τη διαφάνεια και τη διευκόλυνση τους.

ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΕΠ

ΚΕΠ Χώρας 2285360401-2-3
ΚΕΠ Φιλωτίου 2285029315
ΚΕΠ Σχοινούσας 2285074250
ΚΕΠ Δονούσας 2285360020
ΚΕΠ Ηράκλειάς 2285077004
ΚΕΠ Κουφονησίων 2285360030

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.