Έρευνα για τις στρατηγικές μάρκετινγκ και την ανταπόκριση των κυκλαδικών επιχειρήσεων στην εποχή του Covid-19

To Επιμελητήριο Κυκλάδων σε συνεργασία με το Μεταπτυχιακό τμήμα της Διοίκησης Επιχειρήσεων (MBA) του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών στηρίζει μεταπτυχιακή εργασία φοιτήτριας. Η εργασία βασίζεται σε έρευνα με θέμα τις στρατηγικές μάρκετινγκ που ακολούθησαν τα μέλη του Επιμελητηρίου Κυκλάδων καθώς και η ανταπόκρισή τους στις νέες συνθήκες που δημιούργησε η υγειονομική κρίση.

 

Σας παρακαλούμε να αφιερώσετε λίγα λεπτά από τον πολύτιμο χρόνο σας και να συμπληρώστε το ερωτηματολόγιο που θα βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο συμβάλλοντας σε αυτή τη προσπάθεια.

 

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeZAaDKTPr5sTrjoEYftRmvFqOCoYrpyH1UMCdbJ9qmmTMfQQ/viewform?usp=sf_link

 

Η ανάλυση και τα συμπεράσματα που θα προκύψουν από την έρευνα αυτής της μεταπτυχιακής εργασίας θα είναι χρήσιμα όχι μόνο στο Επιμελητήριο Κυκλάδων αλλά και σε όσα μέλη μας συμμετάσχουν σε αυτή και επιθυμούν να τους κοινοποιηθούν.

 

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.