Δυσλεξία και παιδιά

in ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Τα σημάδια της δυσλεξίας διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία. Εάν το παιδί σας έχει κάποια συμπτώματα, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει δυσλεξία. Όπως αναφέρει στις «Αποχρώσεις» η Λογοθεραπεύτρια- Λογοπεδικός και Διευθύντρια του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία – Κ.Δ.Α.Π.-ΜΕ.Α. Σύρου -Ερμούπολης κ. Μόσχα Κοντορούση , για τη διάγνωση της δυσλεξίας απαραίτητη είναι η ανεύρεση των χαρακτηριστικών του συνδρόμου αλλά και η εξέταση άλλων παραγόντων και πρόκειται για μια διαδικασία που απαιτεί εμπειρία και εξειδίκευση και θα πρέπει να γίνεται από ομάδα ειδικών.

Για παράδειγμα κάποια από τα συμπτώματα μπορεί να είναι ότι το παιδί μιλάει αργότερα από ότι τα περισσότερα παιδιά, ότι έχει μεγαλύτερη δυσκολία να προφέρει λέξεις, ότι δεν μπορεί να διαβάσει , αλλάζει το πρώτο γράμμα από κάποιες λέξεις καθώς τις προφέρει δυνατά, ότι καθυστερεί να εμπλουτίσει με νέες λέξεις το λεξιλόγιό του και δυσκολεύεται να θυμηθεί τη σωστή λέξη κ.α.

Σε κάθε περίπτωση, ο ειδικός θα εκτιμήσει τις ικανότητες και τις αδυναμίες κάθε παιδιού και σε περίπτωση δυσλεξίας , θα την αντιμετωπίσει με τις κατάλληλες εκπαιδευτικές και υποστηρικτικές μεθόδους.

Μπορείτε να ακούσετε τη συνέντευξη εδώ :

ΚΟΝΤΟΡΟΥΣΗ ΜΟΣΧΑ – ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ, ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣ

ΚΟΝΤΟΡΟΥΣΗ ΜΟΣΧΑ – ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΡΙΑ, ΛΟΓΟΠΕΔΙΚΟΣΤα σημάδια της δυσλεξίας διαφέρουν ανάλογα με την ηλικία. Εάν το παιδί σας έχει κάποια συμπτώματα, αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι έχει δυσλεξία. Όπως αναφέρει στις «Αποχρώσεις» η Λογοθεραπεύτρια- Λογοπεδικός και Διευθύντρια του Κέντρου Δημιουργικής Απασχόλησης Ατόμων με Αναπηρία – Κ.Δ.Α.Π.-ΜΕ.Α. Σύρου -Ερμούπολης ,κ. Μόσχα Κοντορούση , για τη διάγνωση της δυσλεξίας απαραίτητη είναι η ανεύρεση των χαρακτηριστικών του συνδρόμου αλλά και η εξέταση άλλων παραγόντων και πρόκειται για μια διαδικασία που απαιτεί εμπειρία και εξειδίκευση και θα πρέπει να γίνεται από ομάδα ειδικών. Για παράδειγμα κάποια από τα συμπτώματα μπορεί να είναι ότι το παιδί μιλάει αργότερα από ό,τι τα περισσότερα παιδιά, ότι έχει μεγαλύτερη δυσκολία να προφέρει λέξεις, ότι δεν μπορεί να διαβάσει , αλλάζει το πρώτο γράμμα από κάποιες λέξεις καθώς τις προφέρει δυνατά, ότι καθυστερεί να εμπλουτίσει με νέες λέξεις το λεξιλόγιό του και δυσκολεύεται να θυμηθεί τη σωστή λέξη κ.α. Σε κάθε περίπτωση, ο ειδικός θα εκτιμήσει τις ικανότητες και τις αδυναμίες κάθε παιδιού και σε περίπτωση δυσλεξίας , θα την αντιμετωπίσει με τις κατάλληλες εκπαιδευτικές και υποστηρικτικές μεθόδους.

Gepostet von Αποχρώσεις Μεσόγειος FM 105,4 στο "Κόκκινο" am Dienstag, 19. Februar 2019

Leave a Reply

Your email address will not be published.

*

Latest from ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Go to Top